top of page
LIVRARE SI RETUR
CONDITII DE LIVRARE
1. Termenul de livrare se calculeaza:
- din momentul plasarii comenzii pentru modalitatea de plata ramburs, respectiv
- a confirmarii platii, pentru plata cu OP.
2
. Cost transport:
- Pentru toate comenzile peste 200 RON, transportul este GRATUIT.
- Pentru toate comenzile sub 200 RON, transportul este cel standard specificat la checkout
Daca in comanda dumneavoastra exista produse din categoria Precomanda, termenul de livrare este cel specificat la produsul din aceasta categorie (in cazul mai multor produse cu termen de livrare diferit, se considera termenul de livrare cel mai mare).
In aceasta situatie va recomandam pentru operativitatea primirilor comenzilor aflate in stoc sa faceti comenzi separate: una pentru produsele din stoc si una pentru produsele cu precomanda, fara nici un fel de costuri suplimentatre.
Programul de receptionare a comenzilor de catre operatorii nostri de site este 9:00- 17:00, de luni pana vineri. Aveti posibilitatea de a selecta produse si de a efectua comenzi indiferent de ora, insa in afara intervalului orar, termenul de livrare va fi considerat din urmatoarea zi lucratoare.
Dreptul de retragere din contract, denuntarea contractului si politica de retur
Conform legislatiei romane, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta (dreptul de retragere din contract), in termen de 14 zile calendaristice din momentul din care a intrat in posesia produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului la depozitul Comerciantului indicat pe eticheta de livrare. Nu se accepta retururile pentru produsele desigilate si/sau folosite si nici a celora expediate prin Posta Romana.
In cazul in care Clientul doreste inlocuirea unui produs cu un altul, toate costurile de transport si ramburs, daca este cazul, cad in sarcina sa.
In cazul in care, din greseala, ati primit un alt produs decat cel comandat, sau produsul primit este defect, ne asumam costurile de retur si vom depune toate eforturile pentru a va inlocui produsul cat mai repede. In cazul in care nu se doreste inlocuirea produsului, veti primi banii inapoi, in maximum 14 zile calendaristice.
Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata , in cazul platii cu card bancar sau OP, trebuie rambursate de Comerciant in termen de maximum 14 zile calendaristice.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Rambursarea sumelor pentru produsele retur, indiferent de motivul returului, se face in contul bancar al titularului comenzii, conform informatiilor trimise de catre Client. In acest sens, Clientul va comunica in scris contul IBAN, banca si numele complet al titularului de cont, in vederea efectuarii transferului. Comerciantul nu se face raspunzator de transmiterea eronata sau incompleta a datelor pentru efectuarea platii produselor returnate.
RECEPTIONAREA COMENZILOR
bottom of page